برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

!!!!!!

چرا آمار بازدید دیروز وبلاگم اینقدر زیاده 167 نفر بازدید کننده با 470 بازدید در حالیکه بیشترین  بازدید وبلاگ من قبلا 70 نفر بوده فوقش 300 بازدید !!!!!!چرا آیا؟؟؟؟؟من اصلا به این تعداد رمز ندادم!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 21 تیر 1393 ساعت 04:20 http://manoali69.persianblog.ir/

سلام نجمه جان خوبی؟قبول باشه نماز و روزه هات...ارزو میکنم تو این ماه عزیز به همه ارزو هات برسی....عزیزم هر بار که صفحه ات باز میشه یه امار میخوره برای وبت....مثلا 10 تا پست رمز دار که ازت باز بشه اگر اشتباه نکنم 20 تا بازدید میخوره...علتش فقط اینه....راستی عیدت ولادت امام حسن (علیه السلام)مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.